Home
Over Hageland Klassiek
Wie zijn wij
Vrienden van Hageland Klassiek
CD-recensies
Reminiscentiae : de kosmos van Veljo Tormis
Britten & Elgar: een parel uit een oester in de zee
Zomervakantie op Madeira: Concerti Grossi
Saint-Saëns & Lalo: werken voor cello en orkest
Open Spaces: experimentele complexiteit
Mr. Charles, barokmuziek met een slimme twist
Komorebi: sonisch landschap
Legrenzi’s dood van het berouwvolle hart
Chouchane Siranossian: duivelse baroksensatie
De Ratas: meesterlijke muzikale oorwurmen
Orpheus’ Echo: de mystieke kracht van Per-Sonat
Charles-Joseph van Helmont. Wie, zegt u?
1723: alle redenen zijn goed
Philips & Dering: Engelse katholieke bannelingen
Ein Deutsches Barockrequiem: troost & aanvaarding
Telemann versus Rolle: Il Gardellino verbluft
Respighi en het eerbetoon
Hans Georg Nägeli. Wie?
Schönberg en zijn Triskaidekafobie
De houten prins, geheimzinnige Bartók
Haydn’s Stabat Mater: een pareltje!
Hulde aan Maria Malibran
Change, muziekgeschiedenis op een schijfje
Franz, Peter & Schubert
Giacomo Sarcuni
Minimalisme en Marcus Aurelius
Bach mag. Elke dag.
Ryelandt & Gezelle
Uitmuntende klank zonder beeld: Zoroastre
Componisten eren componisten
Hélène de Montgeroult: een ontdekking!
Anna Fedorova, Rachmaninoff
Salve Regina: Händel in Italië
Bach, The Sixteen & de kunst van het kopiëren
Mozart y Mambo: color fuera de las líneas!
Feeëriek, dromerig & verhalend
The Bachs & The Flute
Een Spaanse roadtrip
Oprechte, zuivere schoonheid
Cellissimo
Mendelssohn eert Beethoven eert Bach
Grote spreidstand
Rustige vastheid (bis)
‘Verborgen’ talent
De dromerigheid van een muziekdoosje
Rachmaninov: Liturgy of St. John Chrysostom
Purcell, Händel, Telemann, Platti & Vivaldi | Musica Gloria
Ennio Morricone
Terrain Vague
Handel Enchantresses
Grands Motets Rameau
Leuven Chansonnier
Astor Piazzolla & Ben Faes
Mahler, Berg, Webern en Zemlinsky
Berten D’Hollander & Nicolas Lestoquoy
BRAHMS, 3 Sonates
Luigi Concone
Specchio Veneziano
Naissance
Praktisch
Tickets
Contact
Menu
Home
Over Hageland Klassiek
Wie zijn wij
Vrienden van Hageland Klassiek
CD-recensies
Reminiscentiae : de kosmos van Veljo Tormis
Britten & Elgar: een parel uit een oester in de zee
Zomervakantie op Madeira: Concerti Grossi
Saint-Saëns & Lalo: werken voor cello en orkest
Open Spaces: experimentele complexiteit
Mr. Charles, barokmuziek met een slimme twist
Komorebi: sonisch landschap
Legrenzi’s dood van het berouwvolle hart
Chouchane Siranossian: duivelse baroksensatie
De Ratas: meesterlijke muzikale oorwurmen
Orpheus’ Echo: de mystieke kracht van Per-Sonat
Charles-Joseph van Helmont. Wie, zegt u?
1723: alle redenen zijn goed
Philips & Dering: Engelse katholieke bannelingen
Ein Deutsches Barockrequiem: troost & aanvaarding
Telemann versus Rolle: Il Gardellino verbluft
Respighi en het eerbetoon
Hans Georg Nägeli. Wie?
Schönberg en zijn Triskaidekafobie
De houten prins, geheimzinnige Bartók
Haydn’s Stabat Mater: een pareltje!
Hulde aan Maria Malibran
Change, muziekgeschiedenis op een schijfje
Franz, Peter & Schubert
Giacomo Sarcuni
Minimalisme en Marcus Aurelius
Bach mag. Elke dag.
Ryelandt & Gezelle
Uitmuntende klank zonder beeld: Zoroastre
Componisten eren componisten
Hélène de Montgeroult: een ontdekking!
Anna Fedorova, Rachmaninoff
Salve Regina: Händel in Italië
Bach, The Sixteen & de kunst van het kopiëren
Mozart y Mambo: color fuera de las líneas!
Feeëriek, dromerig & verhalend
The Bachs & The Flute
Een Spaanse roadtrip
Oprechte, zuivere schoonheid
Cellissimo
Mendelssohn eert Beethoven eert Bach
Grote spreidstand
Rustige vastheid (bis)
‘Verborgen’ talent
De dromerigheid van een muziekdoosje
Rachmaninov: Liturgy of St. John Chrysostom
Purcell, Händel, Telemann, Platti & Vivaldi | Musica Gloria
Ennio Morricone
Terrain Vague
Handel Enchantresses
Grands Motets Rameau
Leuven Chansonnier
Astor Piazzolla & Ben Faes
Mahler, Berg, Webern en Zemlinsky
Berten D’Hollander & Nicolas Lestoquoy
BRAHMS, 3 Sonates
Luigi Concone
Specchio Veneziano
Naissance
Praktisch
Tickets
Contact
Hageland Klassiek
Wie zijn wij?
Vrienden
Vrienden van Hageland Klassiek
Contact
Vragen of suggesties?